Overblog
Edit post Folge diesem Blog Administration + Create my blog
13. März 2013 3 13 /03 /März /2013 15:56

Dün Galatasaray’ımız Schalke 04 takımı karşısında güzel bir galibiyet aldı ve çeyrek finale yükseldi.

 

Hepsi hoş da, ne yazık ki Galatasaray tribünleri dün gece ağır bir mağlubiyet aldı. Suç tribüncülerde değil! Suçlular, yeri gelince coşkulu tribünleri ile övünen ama dün akşam para uğruna tribünü satan sahtekar yöneticiler!

 

Geçenlerde bir yazı yazmıştım >> Ultralar Tribünlerden Çekilirse! Vol.1

ultras.jpg

 

Evet, dün akşam ultrAslan ve ultrAslan-Avrupa acımasızca canından çok sevdiği kulübü tarafından susturuldu!

 

Durum öyle vahimdi ki, Alman Sky kanalından baktım ve ses ayarında  spiker yerine stat atmosferi seçtim. Samimi söylüyorum hani şu hepimizin nefret ettiği ve bir zamanlar Hıncal’ında alay konusu yaptığı iğrenç “saldıııırrrr Galaaaataaaasaaaarrraaaayyy” tezahüratını özledim! Anlayın o kadar kötüydü stat atmosferi.

 

Takım çeyrek finalde, sevincimiz kelimelerle tarif edilmeyecek kadar büyük. İnşallah final oynayıp kupayı alırız. Yalnız, şunu herkes iyi bilmeli! Gerçek Galatasaraylılar asla başarı endeksli değil, tek amacımız hangi müsabaka olursa olsun kutsal Armanın onurla temsil edilmesidir.

 

Cefakar Galatasaray tribüncüleri yönetimin yaptığı bu vefasızlığı asla unutmayacak!

 

Bizde şapkamızı önümüze koyalım (kendimi de dahil ediyorum) bazen yerden yere vurduğumuz tribünümüzün kıymetini bilelim, sımsıkı sarılalım. Tribünü daha ileri götürmek için el ele verelim!

Diesen Post teilen
Repost0
Published by Erdal Güngör

Blog Içeriği

  • : Blog von Erdal Güngör
  • : Liberta per gli Ultras ! No Al Calcio Moderno ! Galatasaray,Ali Sami Yen,Metin Oktay,istanbul,Alpaslan Dikmen,Karıncaezmez Şevki,Fatih Terim,Hooligan,Ultras,Hagi,Two and a half Man,Football Supporters Europe,The Big Bang Theory,Çılgın Türkler, Family Guy, Fringe,eBileteHAYIR!
  • Kontakt